آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرامیس مد بهترین مرکز آموزش آرایش صورت – مراحل کشیدن خط چشم به صورت تصویری

آرایش

آرامیس مد بهترین مرکز آموزش آرایش صورت – مراحل کشیدن خط چشم به صورت تصویری

آموزش آرایشگری – در این مقاله گام به گام مراحل کشیدن خط چشم به صورت تصویری را داریم. یکی از راه های افزایش زیبایی چشم با ها کشیدن خط چشم است، لوازم آرایشی و بهداشتی توسط زنان هزاران سالا است که مورد استفاده قرار می گیرد. پس اگر به دنبال بهترین راهنمایی ها برای این موضوع هستید با آرامیس مد بهترین مرکز آموزش آرایش صورت در فلکه اول صادقیه و فلکه دوم صادقیه همراه شوید.       

 

چگونه یک خط چشم را انتخاب کنیم؟

کسیکه چشم خود را آرایش می کند سعی دارد با کشیدن اشکال مختلف، از جمله خط چشم، چشم خود را زیباتر کند. استفاده از خط چشم برای بارهای اول ممکن است کمی سخت به نظر برسد اما به تدریج با تکرار طرز استفاده از آن را یاد خواهید گرفت.

قسمت اول: انتخاب یک مداد خط چشم

سالن آرایش آرامیس مد

آموزش آرایش صورت٬ سالن آرایش آرامیس مد

۱-انتخاب نوع:

در نظر بگیرید که از چه نوع خط چشمی می خواهید برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. انواع مختلفی از خط چشم در بازار موجود است، که هرکدام دارای قوام و بافت و اثرخاص خود هستند.

مداد مبتنی بر پودر، گاهی به نام سرمه نامیده می شود، رنگی با شدت کمتر را به جا می گذارد. استفاده از آنها حتی اگر شما می خواهید یک سایه دودی در پشت چشم خود یا داخل چشم خود ایجاد کنید مفید می باشد.

مداد ژله ای یک انتخاب ساده و بسیار عالی است. این مداد دارای رنگ غنی و پرنگ است. اگر شما می خواهید یک خط چشم بالدار، و یا چشم گربه ای ایجاد کنید، استفاده از این نوع خط چشم ها توصیه میگردد.

خط چشم مایع یک روش دراماتیک و پرطرفدار است. این نوع خط چشم مانند دوات دارای رد و اثر پرنگ هستند و شما می توانید با آن خط چشم های نازک یا ضخیم را ایجاد کنید اگر قصد دارید یک خط چشم گربه ای یا دنبالدار ایجاد کنید این خط چشم توصیه می گردد.

آرایش خلیجی

آرایش خلیجی

۲-فرمول خط چشم راحتما ببینید:

اکثر شرکتهای ارائه کننده خط چشم آنها را با فرمولهای مختلف برای کشیدن خط چشم ، چشمهای مختلف می سازند برای نیازهای مختلف از جمله چشمهای حساس از موادآلی، محصولات حیوانی استفاده می کنند.

  • اگر چشمان شما حساس است، یا شما از لنزهای تماسی استفاده می کنید، و یا اگر شما واکنش های آلرژیک به فرمولهای خاصی نشان می دهید، بعضی از شرکتها خط چشم های غیر آلرژی زا را تولید می کنند.
  • اگر شما ترجیح می دهید یک خط چشم را که به صورت اخلاقی تولید شده است را تهیه کنید، برای مثال خط چشمی که ازمواد آلی ساخته شده است، و روی حیوانات آزمایش نشده باشد.

بهترین آرایشگاه زنانه شهرک غرب

بهترین آرایشگاه زنانه شهرک غرب

۳-انتخاب رنگ:

برای کشیدن خط چشم رنگ آن را انتخاب کنید. مداد برای ایجاد کانتور چشم تاکنون در طیف های گسترده ای از رنگها از برق آبی و سبز گرفته تا رنگهای سنتی مانند سیاه و سفید و قهوه ای ساخته شده است. اگر به دنبال یک انتخاب طبیعی هستید سایه هایی مانند سیاه و سفید، قهوهای تیره یا خاکستری برای شما مناسب است. شما می توانید رنگ های مورد نظر را در طیف های گوناگون و با شدت های رنگی متفاوت تهیه کنید. رنگ های غیر معمول مانند آبی، نارنجی و سبززمردی انتخاب های جالبی برای مناسبت های غیر رسمی هستند.

  • رنگهای مختلف خط چشم مناسب برای هر چشمی بسته به هر رنگ چشم فرد متفاوت است. به عنوان مثال، خط چشم زمردی باعث میشود چشمان سبز درست تر به نظر برسند، درحالی که خط چشم خاکستری روی چشمهای آبی آنها را بزرگتر جلوه می دهد. رنگ سیاه و سفید یک انتخاب مناسب برای هر رنگ چشمی است.

قیمت آرایش صورت

قیمت آرایش صورت

۴-خرید خط چشم:

هنگامی که شما در مورد رنگ، فرمت و فرمول خط چشم تصمیم گرفتید، شما آماده خرید آن برای کشیدن خط چشم هستید.قیمت خط چشم تا حد زیادی متفاوت است.

شما می توانید خط چشم را از فروشگاه های لوازم آرایش و یا فروشگاه های تهیه کنید.

قسمت دوم: آماده شدن برای کشیدن خط چشم

بهترین آرایشگاه زنانه سعادت آباد

بهترین آرایشگاه زنانه سعادت آباد

۱-شست و شوی صورت:

ابتدا پلک های خود را شست و شو دهید و سعی کنید آنها را از چربی پاک کنید. بهتر است کشیدن خط چشم خود را بعد از هر گونه آرایش چشمی انجام دهید.

آرایش عربی

آرایش عربی

۲-تنظیم نور:

اطمینان حاصل کنید که در اتاقی که قصد دارید کشیدن خط چشم را انجام دهید نورکافی وجود دارد. یک اتاق با تعداد زیادی لامپ، نور مستقیم یا نور خورشید را انتخاب کنید.

داشتن یک نور مساوی در سراسر اتاق به شما اجازه می دهد تا خط چشم دقیق و مساوی را برای هر دو چشم بکشید.

سالن زیبایی هنرمندان

سالن زیبایی هنرمندان

۳-ابزار خود را آماده کنید:

قبل از شروع آرایش همه لوازم مورد نیاز را در اطراف خود داشته باشید. برس. یک برس با نوک کوچک با الیاف طبیعی و یا مصنوعی بهترین راه کشیدن خط چشم است. البته در صورتی که خط چشم شما مایع یا ژله ای باشد.

  • استفاده از پنبه. اگر در هنگام کشیدن خط چشم آنها با یکدیگر جفت نشدند یا خطایی در کشیدن آنها رخ داد بهترین راه پاک کردن قسمت اشتباه استفاده از یک تکه پنبه مرطوب است.
  • بسیاری از شرکتها پاک کننده های آرایش چشم را ارائه می کنند که شما می توانید برای پاک کردن خط چشم خود نیز از آنها استفاده کنید.
  • مدادتراش. برای تراشیدن خط چشم های مدل مدادی شما نیاز به یک تراش مناسب آرایشی دارید.

قسمت سوم: استفاده از خط چشم

بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران

بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران

۱-تنظیم جای دست:

اطمینان حاصل کنید که در یک موقعیت راحت و باثبات قرار دارید. آرنج خود را روی یک سطح صاف به صورت ثابت قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که دست شما در جایگاه مناسبی قرار گرفته است.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:04

۲-کشیدن پایه سایه:

کشیدن سایه پایه بر روی چشم. این کار باعث ایجاد یک بوم بزرگ برای کشیدن خط چشم می شود و هر نوع لکه و عدم یکنواختی را از بین می برد.

استفاده از یک سایه مات به این منظور ایده خوبی است، پوست زیر سایه چشم به عنوان پایگاه شما است. اینکار کشیدن خط چشم را راحت تر می کند.

آرایش چشم

آرایش چشم

۳-نگه داشتن گوشه چشم:

به آرامی گوشه چشم خود را به سمت بیرون نگه دارید. این عمل به کشیدن یه خط چشم مساوی به شما کمک خواهد کرد.

  • در این حالت مطمئن شوید که خط چشم در حالتی قرار نمی گیرد که به پوست اطراف چشم و چشم شما آسیب رساند.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:08

۴-کشیدن خط چشم برا یپلک فوقانی:

ابتدا خط را برای گوشه بیرونی چشم خود رسم کنید. و اول از کشیدن یه خط نازک استفاده کنید و بعد آن را گسترش دهید. سعی کنید خط را نازک نگه دارید. یک خط نازک حالت طبیعی تر را ایجاد می کند.

  • شما می توانید پس از کشیدن خط چشم اولیه، خط چشم خود را به مدل های دیگری مانند مدل گربه ای یا دنباله دار تغییر دهید.
  • اگر شما علاقه مند به ایجاد خط چشم دنباله دار یا گربه ای هستید، ابتدا طرح آن را به صورت نازک رسم کنید. سپس، خط چشم را به سمت گوشه خارجی چشم خود رو به بالا گسترش دهید.
  • اگر می خواهید از هر گونه ریزش خط چشم جلوگیری کنید سعی کنید در محلی که اشک خارج می شود از خط چشم استفاده نکنید.
  • حتما خط چشم را به صورت پیوسته و به صورت یک خط ثابت رسم کنید از کشیدن نقطه و اتصال آنها به یکدیگر خوداری کنید.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:07

۵-کشیدن گوشه داخلی:

به آرامی از گوشه بیرونی چشم خود به سمت

برای مشاهده ادامه آموزش کشیدن خط چشم به صورت تصویری اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/گام-مراحل-کشیدن-خط-چشم-صورت-تصویری/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.