آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

3 روش ساده برای اپیلاسیون پا ها


 
آماده سازی اپیلاتور

۳ روش ساده برای اپیلاسیون پا ها – با عکس

چگونه پاها را اپیلاسیون کنیم؟

این مطلب شامل سه بخش است:

  • آماده­ سازی پاها
  • استفاده از اپیلاتور
  • شروع یک روند

بسیاری از مردم اپیلاسیون را به عنوان یک جایگزین عالی برای اصلاح و یا اپیلاسیون با موم در پاها را کشف کرده اند. یک اپیلاتور از موها را از ریشه می­کشد، بنابراین شما پاهای صافی برای شش تا هشت هفته خواهید داشت. شما همان نتایج اپیلاسیون با موم را بدون ریخت و پاش و هزینه اضافی دریافت می­کنید. یاد بگیرید که چگونه از یک اپیلاتور به درستی جهت دستیابی به نتایج بزرگ با حداقل ناراحتی استفاده کنید


  

ادامه مطلب ...

چگونه لب تیره را روشن کنیم


 
چگونه لب های تیره را روشن کنیم

چگونه لب تیره را روشن کنیم

چگونه لب تیره را روشن کنیم – آرامیس مد

روشن کردن لب تیره: عوامل بسیاری می تواند باعث تیره شدن لب های شما شود. مانند سیگار کشیدن، آلودگی و نور خورشید، به عنوان مثال، این موارد می تواند تاثیر منفی بر ظاهر لب های شما داشته باشد. خوشبختانه، داروهای خانگی بسیاری وجود دارد که می تواند به روشن تر شدن لب های شما کمک کند.


ادامه مطلب ...

وکس صورت به راحتی و بدون درد


 
چگونه صورتمان را وکس کنیم؟

وکس صورت به راحتی و بدون درد

چگونه صورت مان را وکس کنیم؟

همه افراد برروی صورت خود مو دارند. و افراد زیادی برای زیبایی بیشتر به دنبال کم کردن و یا از بین بردن کامل این هستند. امروزه روش های متفاوتی برای از بین بردن مو های صورت وجود دارد. یکی از بهترین و ارزان ترین روش ها وکس صورت است. باید توجه داشت که وکس صورت خلاف تصور بیشتر افراد به شرط آنکه از محصول مناسب برای آن استفاده شود درد زیادی ندارد.

 
ادامه مطلب ...

مو آسیب دیده و مو رنگ شده را با نرم کننده بعد از رنگ کردن نرم کنید


درمان مو های سوخته دکلره

مو آسیب دیده و مو رنگ شده را با نرم کننده بعد از رنگ کردن نرم کنید

برای نرم کردن مو ها بعد از رنگ باید سه گام برداریم: گام اول برگرداندن رطوبت از دست رفته به مو، گام دوم نگه داشتن موهای در شرایط خوب و در نهایت بکار بردن نرم کننده های خانگیدر بسیاری از مواقع بعد از رنگ کردن مو با اینکه شما به رنگ دلخواهتان رسیدید اما متوجه می شوید که استفاده از رنگ مو باعث خشکی و ضعیفی مو شما شده است، جای نگرانی نیست شما می توانید رنگ خوب را در کنار بافت مناسب مو داشته باشید کافی است برای حفظ سلامت مو هایتان از محصولات مناسب، عادت های صحیح و گاهی مراجعه به یخچال مو هایی خوش رنگ و لطیف داشته باشید.

  ادامه مطلب ...

چگونه بدون آرایش زیبا به نظر برسیم


تاثیر لبخند بروی پوست

چگونه بدون آرایش زیبا به نظر برسیم

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که صورتی باطروات داشته باشند به جای اینکه هر صبح خود را آرایش کنند. اگرچه بسیاری از خانم­ ها ممکن است بدون آرایش احساس آسیب ­پذیری کرده و این حس را داشته باشند که در معرض دید و قضاوت دیگران قرار گرفته ­اند و از این که بدون آرایش در جامعه ظاهر شوند ترس داشته باشند. اگر شما یکی از این افراد هستید، ریمل خود را کنار بگذارید و شروع به خواندن این مطلب کنید، چرا که این مقاله به شما نشان خواهد داد که چگونه بدون­ ذره­ای آرایش شما می­توانید هم خوب به نظر برسید و هم احساس خوبی داشته باشید

  ادامه مطلب ...